Mitä tarkoittaa sana seurustelu?

olla jonkun kanssa?

itselläni ei ole paljon kokemusta seurustelusta mutta olen pienestä pitäen ollut poikien kanssa tekemisissä.

seurusteluun liittyy monia asioita.

poikien ja tyttöjen ajatus maailma on niin erinlainen kun kysytään mitä on sinun mielestäsi seurustelu?

Vastaus voi olla niin erinlainen kuten jos kysyt pojalta mitä seurustelu on poika voi vastata hengailemista vaan mutta tyttö voi sanoa että olla jonkun kanssa lähekkäin ja tyttö jopa voi suunnutella yhteistä tulevaissuutta vaikka se ei ikinä tapahtuisikaan.

Seurustelu voi olla niin erinlaista mutta jokainen seurustelee sillä tavalla kun itse haluaa.

Itse en ymmärrä sitä jos seurustellaan miksi pitää pettää jos kerran tietää että se ei ole oikein ,en ymmärrä mikä siinä on niin vaikea käsittää että jos on varattu sillon on varattu.

Minun mielestäni jos on seurustelun aikana ongelmia niistä kuuluu puhua eikä siirtää niitä ongelmia koska ne ongelmat eivät katoa sieltä mihinkään ikinä!

Elämä ei ole noin mustavalkoista!

tässä oli minun kantani mitä seurustelu on minun mielestäni kommentoi jos haluat tälläsiä lisää ja aiheita saa ehdotella!

-Minun silmin